Μα ποια παραδοσιακά ΜΜΕ;;;;;;
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΕΦΕΤΗΣ (Από τον ΕΦΕΤΗ που δημοσιεύτηκε την Κυριακή 02/07/2023)
Εξαιρετική ανάλυση για το κατά πόσο όντως υπάρχει ο διαχωρισμός στα ΜΜΕ μεταξύ ‘ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ’ και ‘ΜΗ’ και ποιο είναι το μέλλον όπως και ο ρόλος της διαφήμισης.
Αυτή η συζήτηση έγινε στα πλαίσια του 20ου Marketing, Advertising and Communication Conference μεταξύ έξι προσωπικοτήτων του χώρου των κυπριακών ΜΜΕ. Με οικοδεσπότη τον Γιώργο Μιχαήλ, CEO, IMH, τα άλλα πέντε πρόσωπα ήταν: Theo Middleton, Executive Chairman, DIGITAL TREE GROUP, Μυρτώ Μαρκίδου, CEO / Publisher, Phileleftheros Media Group, Χρύσανθος Τσουρούλης, CEO, Sigma TV / DIAS Media Group, Στέλιος Μαλέκος, Managing Director, Antenna Ltd και Πέτρος Πέτρου, CEO, Alpha Cyprus.
Ο ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΜΙΤΛΕΤΟΝ μεταξύ άλλων είπε: Δεν υπάρχουν παραδοσιακά και νέα ΜΜΕ. «Όλοι κατευθυνόμαστε στο σημείο που ενώνονται όλα» για να προσθέσει πως «για εμένα υπάρχουν τρία είδη περιεχομένου-ηχητικό, οπτικό και γραπτό. Και πρέπει να παράγουμε από όλα».
Ενδιαφέρουσα πτυχή, την οποία αναλύει σε γραπτή παρέμβαση του. Διαβάστε την εδώ