Οι Γερμανοί και τα LIDL…
Απο τον ΕΦΕΤΗ που δημοσιεύτηκε την Κυριακή 13/10/2024
Ηλεκτρική συσκευή (air fryer) από Lidl. 1,5 χρόνο λειτουργίας και ξαφνικά σταμάτησε να λειτουργεί. Τηλέφωνο στο κέντρο εξυπηρέτησης της υπεραγοράς.
‘Να απευθυνθείτε σε αυτό το τηλέφωνο. Είναι ο αντιπρόσωπος των συγκεκριμένων συσκευών’.
Το τηλέφωνο του Αντιπροσώπου σε παραπέμπει σε ιστοσελίδα, στην οποία αναγράφεις τον κωδικό του προϊόντος, ποιο είναι το πρόβλημα της συσκευής και φωτογραφία της συσκευής που να φαίνεται ο κωδικός.
Απάντηση σε δυο μέρες: ‘Σας έχει αποσταλεί καινούργια συσκευή. Την παλαιά συσκευή μπορείτε να την ανακυκλώσετε. Ο κωδικός της αποστολής είναι ο τάδε, παρακαλώ λάβετε υπόψη ότι ίσως χρειαστούν κάποιες μέρες για να παραλάβατε το προϊόν επειδή αποστάλθηκε από Γερμανία’.
Μάλιστα. Αυτό ονομάζεται ΓΕΡΜΑΝΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΣΜΟΣ.
Ούτε ‘μα τι έπαθε η συσκευή’, ‘πάρε την απ’ εδώ’, ‘πάρε την απ’ εκεί να την δουν’ κτλ κτλ κτλ όπως συναντάμε αρκετές φορές με διάφορες άλλες εταιρείες.
Εξού και οι Γερμανική Βιομηχανία κατέκτησε τον κόσμο.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά.
Είτε είσαι επαγγελματίας είτε είσαι επιχειρηματίας της αρπαχτής.