Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Τα έξυπνα φώτα προκάλεσαν χάος και τα έσβησαν (ΦΩΤΟ)

Παναγιώτης Ευριπίδου
- 23.10.2024

Τα έξυπνα φώτα προκάλεσαν χάος και τα έσβησαν (ΦΩΤΟ)

Πρόκειται για τα φώτα στο roundabout του ΓΝ Λευκωσίας – Θα τα λειτουργήσουν μόλις έρθει ο σωστός εξοπλισμός

Εκτός λειτουργίας μέχρι νεωτέρας τέθηκαν τα φώτα στον κυκλικό κόμβο της οδού Καλάμων παρά το Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας καθώς δεν δούλεψαν όπως περίμεναν οι αρμόδιες υπηρεσίες. 

Η OffsiteNews επικοινώνησε με το Τμήμα Δημοσίων Έργων, όπου εκπρόσωπος του Τμήματος ανέφερε ότι περιμένει κάποιον εξοπλισμό η υπεύθυνη εταιρεία που τα έχει εγκαταστήσει ούτως ώστε να λειτουργήσουν σωστά. 

Παράλληλα, ο εκπρόσωπος του Τμήματος Δημοσίων Έργων ανέφερε ότι δεν λειτούργησαν όπως περίμεναν και όπως προγραμματίστηκε τις πρώτες ημέρες, με αποτέλεσμα να τεθούν εκτός λειτουργίας μέχρι να έρθει ο απαραίτητος εξοπλισμός και να λειτουργήσουν όπως πρέπει. 

2

Αναφορικά με τα παράπονα που προέκυψαν από τους οδηγούς και συγκεκριμένα ότι αυξήθηκε η τροχαία κίνηση στον κυκλικό κόμβο, ο υπεύθυνος του Τμήματος Δημοσίων Έργων παραδέχθηκε ότι όντως παρατηρήθηκε αύξηση της κυκλοφοριακής συμφόρησης στη περιοχή λόγω της λειτουργίας των φώτων, ενώ αντιθέτως στόχος είναι ο «μετριασμός» της. 

«Η εταιρεία θεώρησε ότι παρατηρήθηκε πρόβλημα στη λειτουργία τους, κάποιες ώρες έκανε περισσότερη κίνηση από ότι προηγουμένως», ανέφερε ο εκπρόσωπος των Δημόσιων Έργων, σημειώνοντας ότι τα φώτα λειτουργούν, ωστόσο δεν υπάρχει ένδειξη στο φανάρι. 

Φορητά φώτα τροχαίας στο δρόμο οδού Φυτωρίου με οδού Λεμεσού

 

Σχετικά με τα φορητά φώτα τροχαίας στη συμβολή προτεραιότητας του δρόμου Β1 με την οδό Φυτωρίου που ήταν μέχρι σήμερα με στοπ, ο υπεύθυνος του Τμήματος Δημοσίων Έργων ξεκαθάρισε ότι αυτά παραμένουν σε λειτουργία. 

Ποια άλλα έργα γίνονται

Όπως γράφτηκε σε προηγούμενο ρεπορτάζ στη Brief, έργα διεξάγονται μετά τη παραχώρηση τεμαχίου γης και μπροστά από τη πρόσοψη του καταστήματος, όπως για παράδειγμα διάβαση πεζών, δύο λωρίδες κυκλοφορίας προς τη Βόρεια κατεύθυνση, φωτοελεγχόμενη διάβαση πεζών, πεζοδρόμια και τρίτη λωρίδα στη ράμπα εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο προς τον κυκλικό κόμβο του ΙΚΕΑ (Στεφανίδη).

33

Το κόστος στον ιδιώτη επιχειρηματία

Σύμφωνα με τον Λειτουργό του Τμήματος Δημοσίων Έργων το όλο έργο γίνεται καθώς προκύπτουν μελέτες «οι οποίες έχουν αξιολογήσει τον επιπρόσθετο κυκλοφοριακό φόρτο που θα προκύψει από τη λειτουργία της νέας μεγάλη ανάπτυξη. Υπολογίζεται επιπρόσθετη επιβάρυνση στο οδικό δίκτυο, πόσα αυτοκίνητα θα φέρουν, ποιους κόμβους θα επηρεάσουν περισσότερο και μετά εντοπίζονται τα μέτρα απάβλυνσης των κυκλοφοριακών επιπτώσεων», όπως για παράδειγμα τα φώτα τροχαίας στον κυκλικό κόμβο.  

Ο κ. Καραντάνος διευκρίνισε ότι τα όσα κυκλοφοριακά και οδικά έργα γίνονται αναλαμβάνονται από τον αιτητή ιδιώτη ο οποίος θα επωμιστεί το κόστος και τις εργασίες για αναβάθμιση του οδικού δικτύου.

«Ο ιδιώτης επιχειρηματίας έχει αναλάβει το κόστος της μελέτης και το κόστος εγκατάστασης των φώτων. Εμείς ως δημόσια έργα έχουμε υποχρέωση να επιβλέψουμε, να δώσουμε σχόλια για τη μελέτη, να την εγκρίνουμε και στη συνέχεια να επιβλέπουμε τις εργασίες εγκατάστασης ή τις όποιες άλλες κατασκευαστικές εργασίες για να παραλάβουμε μετά την υποδομή», πρόσθεσε.

3

Διαπλάτιση του δρόμου – 3η λωρίδα στη ράμπα εξόδου προς τον κυκλικό κόμβο ΙΚΕΑ

Επιπρόσθετα οδικά έργα με αφορμή το άνοιγμα του εμπορικού κέντρου είναι η παραχώρηση γης από το τεμάχιο του ιδιώτη για να γίνει διαπλάτινση του δρόμου που εφάπτεται του κτηρίου, ενώ γίνεται και 3η λωρίδα στη ράμπα εξόδου από τον αυτοκινητόδρομο προς τον κυκλικό κόμβο του ΙΚΕΑ (Στεφανίδη).

Διαβάσεις πεζών, λωρίδες και πεζοδρόμια μπροστά από το κατάστημα

«Στη πρόσοψη της ανάπτυξης έχει παραχωρηθεί ιδιωτική γη από το τεμάχιο της ανάπτυξης ώστε να κατασκευαστούν δύο λωρίδες με βόρεια κατεύθυνση και κεντρική διαχωριστική νησίδα», ανέφερε ο Λειτουργός του Τμήματος Δημοσίων Έργων.

Επίσης, θα δημιουργηθεί φωτοελεγχόμενη διάβαση πεζών έξω από το κατάστημα για να εξυπηρετούνται οι πεζοί, κατασκευάστηκαν νέα πεζοδρόμια τα οποία δεν υπήρχαν πριν  στην πλευρά του δάσους απέναντι από το κτήριο (σε τμήμα περίπου 60μ), έτσι ώστε να συνδέεται η ανάπτυξη και για τους πεζούς με τον σταθμό των λεωφορείων καθώς και με τις άλλες εμπορικές αναπτύξεις και το νοσοκομείο.

0
Home