Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Βραβεύτηκαν 23 μαθητές στον Διαγωνισμό Εκτέλεσης και Ερμηνείας Μαθητών Μουσικών Σχολείων

Offsite Team
- 21.02.2025

Βραβεύτηκαν 23 μαθητές στον Διαγωνισμό Εκτέλεσης και Ερμηνείας Μαθητών Μουσικών Σχολείων

Είκοσι τρεις (23) μαθητές μεταξύ των τριάντα πέντε (35) διαγωνιζόμενων σε όλες τις...

Είκοσι τρεις (23) μαθητές μεταξύ των τριάντα πέντε (35) διαγωνιζόμενων σε όλες τις κατηγορίες  διακρίθηκαν, με Α’, Β’ και Γ βραβεία στον Διαγωνισμό Εκτέλεσης και Ερμηνείας Μαθητών Μουσικών Σχολείων για το σχολικό έτος 2024-2025, που διοργανώθηκε για τέταρτη συνεχή χρονιά από το Γραφείο Επιθεώρησης Μουσικής Μέσης Γενικής Εκπαίδευσης και διεξήχθη στις 15 και 16 Φεβρουαρίου 2025 στο Λανίτειο Λύκειο - Μουσικό Σχολείο Λεμεσού, «Μάριος Τόκας».

Σε ανακοίνωση  του Υπουργείου Παιδείας αναφέρεται ότι ο Δ’ Διαγωνισμός Εκτέλεσης και Ερμηνείας Μουσικών Σχολείων στόχευσε στην παροχή κινήτρων σε μαθητές των Μουσικών Σχολείων του επιπέδου 6 και άνω για να αναδείξουν το ταλέντο τους και να αποκτήσουν εμπειρίες συμμετοχής σε διαγωνισμούς.

Προστίθεται πως ταυτόχρονα, ο Διαγωνισμός προέβαλε τη δράση και τη σπουδαία  συμβολή των Μουσικών Σχολείων στην ολοκληρωμένη μουσική παιδεία των μαθητών της Κύπρου.

Περαιτέρω αναφέρεται ότι ο Διαγωνισμός διεξήχθη σε τέσσερις διαφορετικές φάσεις και ότι το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου στις 10:00 διεξήχθη ο Διαγωνισμός Κιθάρας, το Σάββατο 15 Φεβρουαρίου στις 15:00 διεξήχθη ο Διαγωνισμός Πιάνου, την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου στις 10:00 διεξήχθη ο Διαγωνισμός Πνευστών και την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου στις 12:30 διεξήχθη ο Διαγωνισμός Φωνής.

Το Υπουργείο Παιδείας σημειώνει ότι για τον Δ’ Διαγωνισμό προσκλήθηκαν ως μέλη των Επιτροπών Αξιολόγησης μουσικοί εγνωσμένου κύρους από τον κυπριακό χώρο της Μουσικής και της Μουσικής Εκπαίδευσης, οι οποίοι, με τον επαγγελματισμό και την εμπειρογνωμοσύνη τους, συνέβαλαν στη διαμόρφωση των αποτελεσμάτων του διαγωνισμού, για το καλώς νοούμενο συμφέρον των συμμετεχόντων αλλά και του ίδιου του θεσμού.

(ΚΥΠΕ/ΜΦ/ΓΒΑ)

 

 

 

 

0
Home