Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Ο ρόλος του ΕΚΚ σε εκδήλωση με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργίας του

Offsite Team
- 12.05.2025

Ο ρόλος του ΕΚΚ σε εκδήλωση με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργίας του

Η φωνή του πολίτη σε μια αγορά που διαρκώς μεταβάλλεται είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο...

Η φωνή του πολίτη σε μια αγορά που διαρκώς μεταβάλλεται είναι το Ευρωπαϊκό Κέντρο Καταναλωτή Κύπρου, ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας Μάριος Παναγίδης σε εκδήλωση την περασμένη Παρασκευή για τα 20 χρόνια λειτουργίας του Κέντρου.

Σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι ο κ. Παναγίδης πρόσθεσε πως το Κέντρο έχει καθιερωθεί ως αξιόπιστος σύμβουλος και αρωγός του καταναλωτή, προσφέροντας πρακτική καθοδήγηση και επίλυση διαφορών σε διασυνοριακές συναλλαγές. «Σε μια εποχή όπου οι αγορές δεν γνωρίζουν σύνορα και έχουν παγκοσμιοποιηθεί, το Κέντρο εξασφαλίζει ότι οι πολίτες της Κύπρου απολαμβάνουν τα ίδια επίπεδα προστασίας των δικαιωμάτων με τους πολίτες των υπολοίπων Κρατών- Μελών».

Ο Εκτελών Χρέη Επικεφαλής της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Κύπρο Νίκος Ίσαρης ανέφερε ότι το Κέντρο είναι το πρώτο σημείο επαφής των καταναλωτών στο να μάθουν τα δικαιώματα τους, να αναφέρουν κάποιο παράπονο, να μάθουν περισσότερα για εναλλακτικές διαδικασίας επίλυσης διαφορών και να παραμείνουν ενήμεροι με τις σχετικές νομοθετικές εξελίξεις στα θέματα καταναλωτών. «Το Ευρωπαϊκό οικοδόμημα κτίζεται κάθε μέρα, και ενδυναμώνεται με την καθημερινή εξάσκηση των βασικών Ευρωπαϊκών αρχών, ελευθεριών και δυνατοτήτων που μας προσφέρει. Η δουλειά συνεχίζεται, με το έργο του Κέντρου να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο» είπε.

Η Διευθύντρια του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Κύπρου, Αναστασία Στυλιανίδου ανέφερε ότι παρέχουν βοήθεια σε εκατομμύρια ευρωπαίους καταναλωτές που αντιμετώπισαν πρόβλημα κατά τη διασυνοριακή τους συναλλαγή, είτε αυτή αφορούσε την αγορά ενός προϊόντος είτε μίας υπηρεσίας. Όπως είπε, είναι 20 χρόνια συνεργασίας και καθημερινής επαφής με συναδέλφους από τα 29 Κέντρα του Δικτύου, 20 χρόνια ανταλλαγής απόψεων και εμπειριών.

«Ο σκοπός του Δικτύου μας και ο εξατομικευμένος χειρισμός του κάθε παραπόνου ή αιτήματος πληροφόρησης μας έδωσε τη δυνατότητα να επανακτηθούν μέσω του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Κύπρου, μόνο για το 2024 το ποσό των 103 434,01€ από συνολικό αριθμό 1281 παραπόνων και αιτημάτων που λήφθηκαν την περίοδο αυτή».

Στην εκδήλωση μίλησε και εκπρόσωπος του Συνδέσμου Ταξιδιωτικών και Τουριστικών Πρακτόρων Κύπρου.

0
Home