Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Άδειες/Επιδόματα: Βγήκε η ιστοσελίδα, ακόμα όμως οι αιτήσεις

Offsite Team
- 24.03.2020

Άδειες/Επιδόματα: Βγήκε η ιστοσελίδα, ακόμα όμως οι αιτήσεις

Thumbnail
Δείτε τι πρέπει να κάνετε για να ενημερωθείτε αμέσως για τις αιτήσεις

Σε λειτουργία βρίσκεται η ειδική ιστοσελίδα του Υπουργείου Εργασίας για άδειες/επιδόματα και όλα τα έκτακτα μέτρα στήριξης λόγω κορωνοϊού, ωστόσο ακόμα δεν είναι έτοιμες οι αιτήσεις.

Στο σημείο που βρίσκεται η αίτηση αναφέρεται ότι “Το Υπουργείο Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων θα ανακοινώσει εντός των αμέσως επόμενων ημερών τη διαδικασία υποβολής των σχετικών αιτήσεων, η οποία θα πραγματοποιείται ηλεκτρονικά”, ενώ καλεί τους ενδιαφερόμενους να συμπληρώσουν τα πιο κάτω στοιχεία για να λάβουν αμέσως τη σχετική ενημέρωσή μόλις βγουν οι αιτήσεις.

Άρα χρειάζεται λίγη υπομονή ακόμα για τις αιτήσεις. Μπορείτε ωστόσο να συμπληρώσετε το σχετικό πεδίο για να ενημερωθείτε αμέσως για την αίτηση.

Δείτε αναλυτικά ΕΔΩ

3

Η ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας 

Το Υπουργείο Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων (ΥΕΠΚΑ) ανακοινώνει τη λειτουργία ειδικής ιστοσελίδας, στην οποία οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες θα μπορούν να ενημερώνονται σχετικά με το Πρόγραμμα Στήριξης που έχει εξαγγελθεί από το ΥΕΠΚΑ για αντιμετώπιση των επιπτώσεων από την πανδημία του κορωνοϊού.

Η ιστοσελίδα θα παρέχει τα πιο κάτω:

  • Αναλυτικές πληροφορίες αναφορικά με το Πρόγραμμα Στήριξης του ΥΕΠΚΑ.
  • Διασύνδεση με τους ηλεκτρονικές υπηρεσίες που θα αναπτυχθούν για την ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων.
  • Αξιοποίηση ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας και εξυπηρέτησης των ενδιαφερομένων.
  • Παρουσίαση συχνών ερωτήσεων (FAQs), οι οποίες θα εμπλουτίζονται δυναμικά ανάλογα και με τα ερωτήματα που προκύπτουν από τους/τους ενδιαφερόμενους/ενδιαφερόμενες.

Η ιστοσελίδα www.coronavirus.mlsi.gov.cy τίθεται σε λειτουργία την Τρίτη, 24/02/2020, και οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες καλούνται να τη συμβουλεύονται προτού απευθυνθούν στο 1433, για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή τους καθώς και για την αποφυγή άσκοπης/αχρείαστης υπερφόρτωσης του τηλεφωνικού κέντρου.

Home