Διερευνώνται παράπονα καταναλωτών κατά ταξιδιωτικού γραφείου λέει στο ΚΥΠΕ ο Δ/ντης ΥΠΚ
Υπό διερεύνηση, από την Υπηρεσία Προστασίας Καταναλωτή (ΥΠΚ) του Υπουργείου Εμπορίου, βρίσκονται παράπονα καταναλωτών εναντίον ταξιδιωτικού γραφείου, για αδυναμία εκτέλεσης των υποχρεώσεών του έναντι των πελατών του, δήλωσε στο ΚΥΠΕ ο Διευθυντής της Υπηρεσίας Κωνσταντίνος Καραγιώργης.Κληθείς να σχολιάσει ανακοίνωσή του Κυπριακού Συνδέσμου Καταναλωτών, ύστερα από μεγάλο αριθμό παραπόνων εναντίον ταξιδιωτικού γραφείου, για αδυναμία εκτέλεσης των υποχρεώσεών του έναντι των πελατών του ...