Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

ΟΕΛΜΕΚ - Αθηνά: To story της κόντρας και το τελεσίγραφο

Δέσποινα Παντέλα
- 21.12.2024

ΟΕΛΜΕΚ - Αθηνά: To story της κόντρας και το τελεσίγραφο

Το τελεσίγραφο ΟΕΛΜΕΚ για επίλυση προβλημάτων και η θέση της Υπ.Παιδείας, στα θέματα που θέτει η οργάνωση των καθηγητών

Στα άκρα οδηγούνται όπως φαίνεται οι σχέσεις της Υπουργού Παιδείας, Αθηνάς Μιχαηλίδου και της εκπαιδευτικής οργάνωσης των Καθηγητών, ΟΕΛΜΕΚ. Μάλιστα την περασμένη Πέμπτη πραγματοποιήθηκε η Παγκύπρια Συνδιάσκεψη Γενικών Αντιπροσώπων της ΟΕΛΜΕΚ, κατά την οποία εγκρίθηκαν τέσσερα ψηφίσματα για επίλυση συγκεκριμένων θεμάτων με την οργάνωση να δίνει τελεσίγραφο στην Υπουργό Παιδείας για την επίλυσή τους μέχρι τις 10 Ιανουαρίου «απειλώντας» ότι στην αντίθετη περίπτωση η ΟΕΛΜΕΚ θα προχωρήσει με δυναμικά μέτρα. 

Η Αθηνά Μιχαηλίδου με χθεσινές δηλώσεις της έστειλε το μήνυμα στην οργάνωση των Καθηγητών ότι το υπουργείο Παιδείας είναι ανοιχτό στον διάλογο επισημαίνοντας ότι εντός των ημερών το Υπουργείο Παιδείας, Αθλητισμού και Νεολαίας θα είναι έτοιμο να δώσει την τελική του πρόταση για το νέο σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Την ίδια ώρα η Υπουργός Παιδείας έστειλε το μήνυμα ότι το Υπουργείο Παιδείας όπως δεν εκβιάζει δεν δέχεται ούτε εκβιασμούς, ούτε χρονοδιαγράμματα. 

Επισήμανε παράλληλα ότι η ΟΕΛΜΕΚ  επαναφέρει χρόνια ζητήματα, άσχετα με το θέμα της αξιολόγησης τονίζοντας ότι δεν θα υπάρξει κάποια άλλη απάντηση του Υπουργείου μέχρι τις 10 Ιανουαρίου παραπέμποντας ουσιαστικά στην επιστολή που είχε στείλει στην ΟΕΛΜΕΚ πριν την Παγκύπρια Συνδιάσκεψη Γενικών Αντιπροσώπων.

Μιλώντας πάντως στην Offsite News ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ χαρακτήρισε ατυχέστατη την επιστολή της Αθηνάς Μιχαηλίδου προς την οργάνωση επισημαίνοντας μάλιστα ότι αυτή λειτούργησε υποβοηθητικά ως προς την συσπείρωση της οργάνωσης. Παράλληλα τόνισε ότι η ΟΕΛΜΕΚ θα ζητήσει παρέμβαση του Προέδρου της Δημοκρατίας.

Τα 4 ψηφίσματα της ΟΕΛΜΕΚ 

Τα τέσσερα ψηφίσματα που εγκρίθηκαν από την Παγκύπρια Συνδιάσκεψη Γενικών Αντιπροσώπων της ΟΕΛΜΕΚ αφορούν την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, τη βία και την παραβατικότητα, το πλαίσιο διεκδικήσεων της ΟΕΛΜΕΚ, καθώς και την αναποτελεσματικότητα του Υπουργείου Παιδείας στην επίλυση σοβαρών ζητημάτων της Μέσης Εκπαίδευσης.

Αναλυτικά πιο κάτω τι προνοούν τα 4 ψηφίσματα:

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών:

Η Παγκύπρια Συνδιάσκεψη Γενικών Αντιπροσώπων της ΟΕΛΜΕΚ επαναλαμβάνει τη διαχρονική της θέση για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών λειτουργών. Συγκεκριμένα, ζητά την κατάργηση του υφιστάμενου "αναχρονιστικού και αυταρχικού συστήματος" του επιθεωρητισμού, το οποίο εφαρμόζεται από το 1976 χωρίς ουσιαστικές τροποποιήσεις, και τη διαμόρφωση ενός νέου συστήματος αξιολόγησης που θα σέβεται πρωτίστως την αξιοπρέπεια των εκπαιδευτικών λειτουργών. Βία και Παραβατικότητα:

Η ΠΣΓΑ της ΟΕΛΜΕΚ, μέσω σχετικού ψηφίσματος που έχει εγκρίνει, τονίζει την ανάγκη λήψης άμεσων μέτρων για την αντιμετώπιση της βίας και της παραβατικότητας. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη σημασία όλων των απαραίτητων ενεργειών για τη διασφάλιση του αισθήματος ασφάλειας στις σχολικές μονάδες, τόσο για τους εκπαιδευτικούς όσο και για τους μαθητές.

Προτείνει:

  • Τη δημιουργία εναλλακτικού προγράμματος (εκτός σχολικών μονάδων) σε όλες τις επαρχίες για μαθητές/τριες με "ακραία παραβατική συμπεριφορά", ώστε να διευκολυνθεί η ομαλή επανένταξή τους στις σχολικές μονάδες.
  • Την τοποθέτηση επιτηρητών ασφαλείας σε όλα τα σχολεία, τόσο κατά τις ώρες λειτουργίας όσο και εκτός αυτών.
  • Την εγκατάσταση κλειστών κυκλωμάτων παρακολούθησης στις σχολικές μονάδες, με σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα, για την αποτροπή βανδαλισμών.
  • Την αναδιοργάνωση και αναβάθμιση της Ομάδας Άμεσης Παρέμβασης (ΟΑΠ), με στελέχωση και οδηγίες για άμεση δράση.
  • Τη συνεργασία με την Αστυνομία για περιοδική παρουσία και περιπολία σε σχολεία υψηλού κινδύνου.

Πλαίσιο Διεκδικήσεων της ΟΕΛΜΕΚ:

Η ΠΣΓΑ συζήτησε το πλαίσιο διεκδικήσεών της για τα οικονομικά, εργασιακά και εκπαιδευτικά ζητήματα του 2025 και αποφάσισε να διεκδικήσει:

  • Την κατάργηση της αναλογιστικής μείωσης των συνταξιοδοτικών ωφελημάτων στις περιπτώσεις πρόωρης αφυπηρέτησης.
  • Την αλλαγή του τρόπου υπολογισμού της σύνταξης.
  • Την πλήρη καταβολή της Αυτόματης Τιμαριθμικής Αναπροσαρμογής (ΑΤΑ) σε όλους τους εργαζομένους.
  • Την κατάργηση της μείωσης 10% στην κλίμακα Α8 για τους νεοεισερχόμενους.
  • Την επαναφορά του παλαιότερου τρόπου υπολογισμού των οδοιπορικών.
  • Την ανάκτηση των πέντε παγοποιημένων προσαυξήσεων.
  • Την αύξηση των μόνιμων θέσεων για την τριετία 2024-2027.

Επιπλέον, ζητά τη θεσμοθέτηση κανονισμών για τις τοποθετήσεις των συμβασιούχων, την παύση των αποσπάσεων διευθυντών και β. διευθυντών, την παιδαγωγική αναβάθμιση των Κρατικών Ινστιτούτων Επιμόρφωσης (ΚΙΕ), την εφαρμογή του θεσμού του ολοήμερου σχολείου στη Μέση Εκπαίδευση, καθώς και την επαναφορά των περικοπών της περιόδου 2013-2019. Επίσης, τονίζει την ανάγκη επανεξέτασης πτυχών του Νέου Συστήματος Διορισμών (ΝΣΔ), την άρση αδικιών για τους εκπαιδευτικούς αορίστου χρόνου, καθώς και τη διασφάλιση των εργασιακών δικαιωμάτων των συμβασιούχων.

Αναποτελεσματικότητα του Υπουργείου Παιδείας:

Η ΠΣΓΑ συζήτησε το θέμα «Αναποτελεσματικότητα του ΥΠΑΝ στην επίλυση σοβαρών ζητημάτων της Μέσης Εκπαίδευσης» και ενέκρινε σχετικό ψήφισμα. Σύμφωνα με το ψήφισμα:

  • Το ΥΠΑΝ φέρει αποκλειστική ευθύνη για τις δυσάρεστες εξελίξεις στο Σχολείο Εναλλακτικής Φοίτησης και Επανένταξης, και όχι οι εκπαιδευτικοί, γονείς και οι μαθητές, όπως ισχυρίστηκε.
  • Για το  θέμα της μαθητικής παραβατικότητας, ενώ το Υπουργείο δεσμεύτηκε για μια σειρά μέτρων,  δεν έγινε τίποτα.
  • Το ΥΠΑΝ έχει αφήσει μετέωρη την εφαρμογή της Συμφωνίας που έκανε με τις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις για την αύξηση των μόνιμων θέσεων, ώστε να μειωθεί σταδιακά ο τεράστιος αριθμός των συμβασιούχων, το ποσοστό των οποίων αγγίζει αυτή τη σχολική χρονιά το υψηλό ποσοστό του 20%. 
  • Επαναλαμβάνονται καθυστερήσεις σε θέματα που αφορούν τη νομοθεσία για τα Ιδιωτικά Σχολεία, την παιδαγωγική αναβάθμιση των ΚΙΕ και την εγκατάσταση κλιματιστικών στις σχολικές μονάδες.

Η Οργάνωσή , ως ύστατη προσπάθεια να προχωρήσουν τα πιο πάνω ζητήματα όπως αναφέραμε πιο πάνω έδωσε πίστωση στο ΥΠΑΝ μέχρι την 10η  Ιανουαρίου 2025, για να πάρει συγκεκριμένες και όχι γενικόλογες απαντήσεις.  

Οι θέσεις του Υπουργείου Παιδείας σε 10 ζητήματα τα οποία έθεσε η ΟΕΛΜΕΚ:

Στο μεταξύ όπως αναφέραμε και πιο πάνω η Υπουργός Παιδείας μέσω επιστολής της προς την ΟΕΛΜΕΚ, στις 18/12/2024, είχε αναφέρει τις θέσεις του Υπουργείου για 10  ζητήματα τα οποία έθεσε η ΟΕΛΜΕΚ. 

Συγκεκριμένα οι θέσεις του Υπουργείου σύμφωνα με την επιστολή που έχει στην κατοχή της η Offsite News είναι:

1.    Εναλλακτικό σχολείο φοίτησης:

Σε σχέση με την αντιμετώπιση παιδιών με παραβατική συμπεριφορά το ΥΠΑΝ, προώθησε τη θεσμοθέτηση, με σχετική Απόφαση του Υπουργικού Συμβουλίου (Υ.Σ.), για πρώτη φορά πλαισίου διαχείρισης τέτοιων περιπτώσεων. Επιπλέον, η προσπάθεια για εξεύρεση κατάλληλου χώρου συνεχίζεται, μετά τα γεγονότα που οδήγησαν στην εγκατάλειψη του αρχικού σχεδιασμού, σε συνεργασία με άλλους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε να λειτουργήσει το συντομότερο δυνατόν. 

2.    Ομάδα Άμεσης Παρέμβασης:

Σχετικά με την Ομάδα Άμεσης Παρέμβασης (ΟΑΠ), σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΠΑΝ, αξιολογήθηκαν ή επαναξιολογήθηκαν εντός Σεπτεμβρίου του 2024, σε επίπεδο Συμβουλευτικής και Επαγγελματικής Αγωγής (ΣΕΑ) και πολυθεματικών ομάδων οι περιπτώσεις μαθητών/τριών οι οποίες χρήζουν σχολικού συνεργάτη. Στη συνέχεια εντός Οκτωβρίου του 2024 κλήθηκαν για εργοδότηση οι πρώτοι σχολικοί συνεργάτες. Η διαδικασία αξιολόγησης των αναγκών και πρόσληψης σχολικών συνεργατών είναι κυλιόμενη. 

3.    Εγκατάσταση καμερών και εργοδότηση επιτηρητών ασφαλείας

Σύμφωνα με την επιστολή σημειώνεται οτι το Υπουργικό Συμβούλιο έχει ήδη λάβει αποφάσεις σε σχέση με την εγκατάσταση καμερών και την εργοδότηση επιτηρητών ασφαλείας και έχουν παραχωρηθεί οι απαιτούμενοι πόροι με στόχο την αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του φαινομένου της βίας και παραβατικότητας. Το θέμα τυγχάνει χειρισμού από το Γραφείο Ασφάλειας και Υγείας του ΥΠΑΝ και τις Σχολικές Εφορείες.  Αναμένεται πολύ σύντομα να τοποθετηθούν πρόσθετες κάμερες εκεί όπου κρίνεται αναγκαίο, στη βάση στοιχείων που έχουμε λάβει από την αστυνομία, καθώς και λειτουργοί ασφαλείας σε όλα τα Γυμνάσια, ως η σχετική Απόφαση του ΥΣ.  Υπενθυμίζεται ότι έχει εκπονηθεί Στρατηγικός Σχεδιασμός για την αντιμετώπιση της σχολικής βίας και παραβατικότητας στον οποίο περιλαμβάνονται πολύ συγκεκριμένες δράσεις, υπευθυνότητες και ρόλοι και ο οποίος συνεχώς αξιολογείται. 

4.    Κατάλογος διοριστέων

Όπως έχει ανακοινωθεί, το θέμα που προκύπτει με την κατάργηση του καταλόγου διοριστέων το 2027, τυγχάνει χειρισμού από το ΥΠΑΝ σε συνεργασία με τη Νομική Υπηρεσία εφόσον έχει αρκετές νομικές προεκτάσεις. Σημειώνεται ότι, το ζήτημα εκκρεμεί από το 2017 και η οποιαδήποτε απόφαση ή πρόταση θα πρέπει να κατοχυρώνεται νομικά και να διέπεται από εγκυρότητα και αξιοπιστία. 

5.   Νομοθεσία για τα Ιδιωτικά σχολεία

Το ΥΠΑΝ, όπως έχει συμφωνηθεί, ενίσχυσε τις αρμόδιες υπηρεσίες που ασχολούνται με την εποπτεία των ιδιωτικών σχολών για πιο αποτελεσματικό έλεγχο και πιστή εφαρμογή της  νομοθεσίας.  Για το εν λόγω θέμα, προωθείται τροποποίηση της σχετικής νομοθεσίας που θα την ενισχύει περαιτέρω, εισάγοντας μεταξύ άλλων την επιβολή διοικητικών ποινών. Θα κληθείτε να εκφράσετε τις απόψεις και τις εισηγήσεις σας επί του θέματος, αναφέρεται στην επιστολή. 

6.   Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης

Όσον αφορά τα Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης, στην επιστολή αναφέρεται πως η κατάργηση του καθεστώτος αγοράς υπηρεσιών σε όλα τα υποστηρικτικά προγράμματα του ΥΠΑΝ, που ήταν πάγιο αίτημα όλων των εμπλεκόμενων μερών, έχει υλοποιηθεί.

Στο πλαίσιο της παιδαγωγικής αναβάθμισης των προγραμμάτων αυτών έχει επίσης ικανοποιηθεί το αίτημά της ΟΕΛΜΕΚ, για αλλαγή του καθεστώτος εργασίας των εργαζομένων στο πρόγραμμα ΔΡΑΣΕ. Η απόφαση αυτή σάς έχει κοινοποιηθεί από την προηγούμενη σχολική χρονιά και έχει εφαρμοστεί στις σχολικές μονάδες με επιτυχία.  Όσον αφορά στον διάλογο, ο οποίος θα διεξαχθεί μεταξύ άλλων με ΣΕΚ και ΠΕΟ για τα Κρατικά Ινστιτούτα Επιμόρφωσης, οι εισηγήσεις της ΟΕΛΜΕΚ  είναι ευπρόσδεκτες και αναγκαίες με απώτερο σκοπό την αναβάθμιση και τη βελτίωση του προγράμματος, σημειώνεται. 

7.  Αποσπάσεις διευθυντικών στελεχών 

Το ΥΠΑΝ, σύμφωνα με την επιστολή, συμφωνεί ότι οι αποσπάσεις διευθυντικών στελεχών πρέπει να περιοριστούν. Η επίτευξη του στόχου διασφαλίζεται μέσω της ολοκλήρωσης της αναδιοργάνωσης του ΥΠΑΝ. Τα αποτελέσματα της όλης προσπάθειας θα διαφανούν από την επόμενη σχολική χρονιά, όπως αναφέρεται στην επιστολή.

8. Διδασκαλία ελληνικής γλώσσας σε μαθητές με μεταναστευτική βιογραφία

Όσον αφορά στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας σε μαθητές με μεταναστευτική βιογραφία, σύμφωνα με τα στοιχεία του ΥΠΑΝ, είχε γίνει σχετική ενημέρωσή προς την ΟΕΛΜΕΚ  από τη συντονίστρια των προγραμμάτων στις  29.7.2024. Η απόφαση του ΥΠΑΝ για αύξηση των ωρών διδασκαλίας της ελληνικής συνάδει με τη διεθνή έρευνα και βιβλιογραφία. Τυγχάνει δε αξιολόγησης, για τα αποτελέσματα της οποίας θα υπάρξει σχετική ενημέρωση. 

9.    Κλιματιστικά

Το ΥΠΑΝ αναφέρει πως, για πρώτη φορά λήφθηκε η πολιτική απόφαση για εγκατάσταση κλιματιστικών και έχουν συμπεριληφθεί οι αναγκαίες πιστώσεις στον Κρατικό Προϋπολογισμό και στο Μεσοπρόθεσμο Δημοσιονομικό Πλαίσιο. Το ΥΠΑΝ έχει κοινοποιήσει γραπτώς τόσο τον κατάλογο των πρώτων 50 σχολείων παγκύπρια (στα οποία εγκαταστάθηκαν ήδη κλιματιστικά), όσο και τον κατάλογο της δεύτερης φάσης (άλλα 54 σχολεία), αναφέρει στην επιστολη. Στόχος παραμένει όπως ολοκληρωθεί η εγκατάσταση των κλιματιστικών από τις Σχολικές Εφορείες εντός των χρονοδιαγραμμάτων που είχαν τεθεί εξαρχής, προστίθεται. 

10.  Μόνιμες θέσεις

Θέματα που αφορούν σε αιτήματα για μόνιμες θέσεις, το ΥΠΑΝ αναφέρει πως έχουν υποβληθεί ήδη στο Υπουργείο Οικονομικών προς συζήτηση και όταν υπάρξονυ νεότερα γίνει σχετική ενημέρωση. Η προώθηση της δημιουργίας νέων οργανικών θέσεων εξετάζεται στα πλαίσια της ετοιμασίας του επόμενου Συμπληρωματικού Προϋπολογισμού, για το 2025, σημειώνεται στην επιστολή.

Επίσης το ΥΠΑΝ σημειώνει, στην επιστολή του, ότι οι αλλαγές που ήδη έχουν γίνει ή υλοποιούνται στη Μέση Γενική Εκπαίδευση όπως, για παράδειγμα, η κατάργηση των τετραμήνων, που ικανοποίησε αιτήματα μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών, οι βελτιώσεις στα Αναλυτικά Προγράμματα, που συνεχίζονται αφού αποτελούν δυναμική διαδικασία, η αναβάθμιση της συνεχούς επαγγελματικής μάθησης των εκπαιδευτικών, η στήριξη της μετάβασης στο ψηφιακό σχολείο, η εισαγωγή μαθήματος Χρηματοοικονομικής Παιδείας στο Γυμνάσιο κ.ά., μαζί με τα προαναφερθέντα θέματα, μπορούν να επιφέρουν καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα και να στηρίξουν την προσπάθεια όλων για τη μετάβαση στο σύγχρονο σχολείο. 

Αναφέρθηκε επίσης, στο αίτημα του ΥΠΑΝ για τον εκσυγχρονισμό της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, το οποίο προσφέρει πολλές ευκαιρίες στους εκπαιδευτικούς καθώς  και στα στελέχη της εκπαίδευσης και αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που περιλαμβάνονται στο Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, καθώς και στο Πρόγραμμα Διακυβέρνησης. Η πιο δίκαιη αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών, η στήριξή τους σε όλη τη διάρκεια της καριέρας τους, η ανάδειξη των καλών πρακτικών, η βελτίωση και αναβάθμιση των στελεχών μας είναι τα ζητούμενα, μέσα από ένα πρακτικό σχέδιο το οποίο εδράζεται σε παιδαγωγικά και επιστημονικά κριτήρια, σημειώνει η επιστολή. 

Τι αναφέρει ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ για την κόντρα

H OffsiteNews ζήτησε και την θέση του Προέδρου της ΟΕΛΜΕΚ, κ. Δημήτρη Ταλιαδώρο, για τα όσα συμβαίνουν και την κόντρα της οργάνωσης με το Υπουργείο Παιδείας. Όπως ανέφερε πρόκειται για το δεύτερο χρονοδιάγραμμα που βάζουν στην Υπουργό, αφού είχαν στείλει ξανά επιστολή στις 18 Ιανουαρίου 2024, σε συνέχεια της συνάντησής τους με την Υπουργό στις 19 Δεκεμβρίου του 2023, όπου ανέφεραν τα θέματα τους και έτσι όρισαν ένα χρονοδιάγραμμα μέχρι τις 10 Φεβρουαρίου για να απαντήσει.

"Δώσαμε και δεύτερη ευκαιρία στην Υπουργό. Με την  επιστολή που μας έστειλε, παραμονή της Παγκύπριας Συνδιάσκεψης, έκανε τα πράγματα χειρότερα'', ανέφερε.

"Η επιστολή που έστειλε η Υπουργός την Τετάρτη το απόγευμα, μερικές ώρες πριν την έναρξη της Παγκύπριας Συνδιάσκεψης, θα έλεγα ότι είναι ατυχέστατη, αλλά βοήθησε και στη συσπείρωση της Παγκύπριας Συνδιάσκεψης, αλλά και στο να βγουν οι αποφάσεις πολύ εύκολα, διότι οι ίδιοι οι γενικοί αντιπρόσωποι, διαβάζοντας την επιστολή, εντόπισαν έντονα το στοιχείο του "θα", και άλλα πράγματα τα οποία δεν ευσταθούν και τα γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν εντός εκπαίδευσης. Βοήθησε να βγουν οι αποφάσεις ομόφωνα."

Ανέφερε επίσης'' Εμείς θα συνεχίσουμε να ασχολούμαστε με αυτό, διότι το συζητούμε εδώ και 15 μήνες και έχουμε πάρει αλλοπρόσαλες δεσμεύσεις΄΄. Δηλαδή, όταν δείτε τα πρακτικά του Φεβρουαρίου, για το πρόβλημα με τα ιδιωτικά σχολεία, το ζήτημα με το σύστημα διορισμού και την βελτίωση του, για όλα τα θέματα μας έλεγε «εντός των επόμενων εβδομάδων θα έχετε τις προτάσεις του ΥΠΑΝ». Περάσαν όχι μερικές εβδομάδες, αλλά περίπου περισσότερες από 40 εβδομάδες''.

Πρόσθεσε, "Θα πρέπει πλέον να απευθυνθούμε στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος γνωρίζει τα θέματα, διότι τον συναντήσαμε και αυτόν στις 20 Μαΐου του 2024, του θέσαμε αυτά τα θέματα, ζήτησε από την Υπουργό να του ετοιμάσει ορισμένα πράγματα, αλλά έχουν παρέλθει από τότε περίπου 7 μήνες και δεν έχουμε δει τίποτα να επιλύεται."  Επιπλέον, σημείωσε πως θα ετοιμάσουν επιστολή και θα την στείλουν στον Πρόεδρο, Νίκο Χριστοδουλίδη, ελπίζοντας πως θα αντιληφθεί την σοβαρότητα των πραγμάτων. 

Δέσποινα Παντέλα

0
Home