Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Native Articles: Όταν η διαφήμιση ‘παίζει’ κρυφτό

Offsite Team
- 12.09.2024

Native Articles: Όταν η διαφήμιση ‘παίζει’ κρυφτό

Ποιος αλήθεια είναι ο τρόπος με τον οποίο μπορείς να αλλάξεις αντιλήψεις του κοινού και να το εκπαιδεύσεις ώστε να εδραιώσεις κάποια μηνύματα και αλήθειες… χωρίς διαφήμιση; 

Από τη Χριστίνα Σκορδή * 

Native Articles. Αυτή είναι η απάντηση στον χώρο της διαφήμισης, που έρχεται με στρατηγική, σκέψη και φαντασία για να εισχωρήσει στα χωράφια της online επικοινωνίας, ως ένα εργαλείο με δυναμική και αποτελεσματικότητα. 

Σχεδιασμένα βήμα - βήμα για να προσφέρουν διακριτική και πιο φυσική εμπειρία στην επικοινωνία, με τη διαφήμιση λιγότερο εμφανή και πιο φιλική προς τον αναγνώστη, με υπογραφή επαγγελματία δημοσιογράφου και προσαρμοσμένα στο ύφος του συγκεκριμένου ενημερωτικού site που τα φιλοξενεί, τα native articles έχουν ένα σημαντικό ρόλο στη βιομηχανία των ψηφιακών media: αν και αποτελούν είδος προβολής ενός brand, μοιάζουν λιγότερο με διαφήμιση και περισσότερο ως μέρος του φυσικού περιεχομένου του μέσου στο οποίο εμφανίζονται. 

Πως το επιτυγχάνουν αυτό και γιατί είναι τόσο σημαντικά στον διαφημιστικό χώρο; Αρχικά γιατί έχουν συγκεκριμένο είδος γραφής όσον αφορά στο στιλ και την ύλη, με αποτέλεσμα η εμπειρία που απολαμβάνει ο αναγνώστης από το μέσο που χρησιμοποιεί να μην διαταράσσεται και κατ’ επέκταση να υπάρχει αυξημένη αποδοχή από το κοινό. Κάτι που αυτόματα σημαίνει πως προσαρμόζονται στο περιβάλλον του αναγνώστη χωρίς το brand να ‘επεμβαίνει’ και να του αλλάζει απότομα διάθεση. 

Ούτε το μήνυμα αλλάζει όπως θα συνέβαινε με μια παραδοσιακή διαφήμιση, αφού στόχος είναι να περάσει στον αναγνώστη με ένα όχι και τόσο επεμβατικό τρόπο. Κάτι που σημαίνει πως του προσφέρεις ό,τι προσδοκά από την επίσκεψή του στο site. Γράφοντας έτσι ένα native, αυτό που πετυχαίνεις είναι να ενσωματώσεις αρμονικά και τα μηνύματα που θέλει να περάσει ο διαφημιζόμενος. Αυτή άλλωστε είναι και η ουσία μιας native ενέργειας. 

To native είναι κάτι παραπάνω από καλογραμμένο κείμενο επειδή ακριβώς εξυπηρετεί έναν στόχο: να λειτουργήσει στα χέρια ενός διαφημιστή, ως ένα εργαλείο με δυναμική και αποτελεσματικότητα.  

Πότε όμως θεωρείται πετυχημένο; Τις βασικές παραμέτρους επιτυχίας θα τις βρείτε πιο κάτω, με πρώτη την διαφάνεια στο είδος περιεχόμενου που καταναλώνουν. 

Δεύτερον, η αφήγηση αληθινών ιστοριών, σχετικές με το κοινό, που μπορεί να ταυτιστεί και να του προσφέρουν αξία. 

Η αποτελεσματικότητα της επικοινωνίας ας μη ξεχνάμε πρέπει να παραμένει στόχος του native advertising. Όσο καλές κι αν είναι η ιστορίες όσους κι αναγνώστες κι αν προσελκύσουν, κανένα brand δεν θα συνεχίσει να χρηματοδοτεί ένα περιεχόμενο χωρίς σταθερή και αποτελεσματική εμπορική στρατηγική πίσω από αυτό. Αυτός είναι ο τρίτος παράγοντας που, εάν επιτευχθεί, το native θα κάνει τον κύκλο του με επιτυχία. 

To να λέμε την αλήθεια, με τρόπο αξιόπιστο, βοηθώντας τους πελάτες  και τα brands μας να παίζουν σημαντικό ρόλο στις ζωές των ανθρώπων είναι ουσιώδης σημασίας για εμάς στην DELEMA McCANN Cyprus. Στο πλαίσιο της επικοινωνιακής στρατηγικής ενός brand λοιπόν, η πληροφόρηση δεν μπορούσε παρά να μεταφερθεί με εγκυρότητα, τη σωστή ώρα, με σεβασμό στον πελάτη και τον παραλήπτη και με μια είδηση που αξίζει να διαβαστεί. 

Ο σωστός τρόπος να επικοινωνηθεί μια πληροφορία είναι σημαντικός για την ποιότητα ενός brand, έτσι ώστε οι λέξεις να μεταφέρουν την ιδανική ‘εικόνα’ της πληροφορίας, με τελικό αποδέκτη το κοινό.

* Η Χριστίνα Σκορδή εργάζεται στην DELEMA McCANN Cyprus ως υπεύθυνη Media Relations

0
Home