Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Τα Brands, οι Marketers και το Lockdown

Offsite Team
- 11.04.2020

Τα Brands, οι Marketers και το Lockdown

Thumbnail
Τα μεγαλύτερα brands, με καινοτόμες πρακτικές και δημιουργικές συνεργασίες άλλαξαν τα λογότυπά τους

Της Σταυριάνας Ναθαναήλ*

Ζούμε σε παράξενους καιρούς, με τον COVID-19 να έχει αλλάξει τις καθημερινές μας συνήθειες και να έχει επηρεάσει την οικονομία, τις επιχειρήσεις αλλά και την συμπεριφορά των καταναλωτών. 

Είναι μια νέα τάξη πραγμάτων για τους marketers και τα brands συγκεκριμένα. Το πως θα διαχειριστούν την εικόνα τους αυτή τη στιγμή παίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς οι επιπτώσεις μπορεί να είναι άμεσες. 

Η εύκολη λύση είναι η αποχή  και η χειρότερη η άρνηση της κατάστασης. Το καλύτερο όμως που έχει να κάνει ένα brand όπως έχουμε πει ξανά και σε άλλες περιστάσεις είναι η ειλικρίνεια και η διαφάνεια.  

Μόλις ανακοινώθηκαν τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης (lockdown), τα μεγαλύτερα brands, με καινοτόμες πρακτικές και δημιουργικές συνεργασίες άλλαξαν τα λογότυπά τους σε μια προσπάθεια να ευαισθητοποιήσουν το κοινό, αρχίζοντας τη δική τους COVID-19 καμπάνια ενημέρωσης. 

Το McDonald's και η Coca Cola δείχνουν το social distancing στα logo τους και η IKEA καλεί τον κόσμο να δημιουργήσει ένα όμορφο και αναπαυτικό σπίτι για να περάσει την περίοδο της καραντίνας. 

Coca-Cola: Staying apart is the best way to stay united by Mercado McCann

fd

McDonald's: Golden Arches Separation

fm

IKEA: I Stay Home by McCann

 

Αξιοσημείωτο πως διάφορα brands στην Κύπρο αξιοποίησαν δημιουργικά το lockdown είτε γεμίζοντας τα social media με θετικά μηνύματα, χρήσιμες συμβουλές είτε ακόμη με ενδιαφέρον και engaging content. 

Louis Ivi Mare | Hotel | Paphos, Cyprus 

 

Sudocrem Cyprus | Product 

 

SHARK Energy Cyprus | Product

 #BringINTheBeast κάνωντας λογοπαίγνιο με το motto τους το οποίο είναι #BOTB (Bring Out The Beast).

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Bring ̶O̶u̶t̶ In The Beast #LockdownMode

A post shared by SHARK Energy Cyprus (@sharkenergycy) on

Έχουν επίσης δημιουργήσει μια καινούργια θεματική κατηγορία #KeepTheBeastAtHome ανεβάζοντας στα social media posts, δραστηριότητες, memes και παιχνίδια που μπορούν να παίξουν οι followers online και από το σπίτι. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Cooking at home during the lockdown. #MasterChef #NotReally

A post shared by SHARK Energy Cyprus (@sharkenergycy) on

Δες περισσότερα παραδείγματα από άλλα brands στο εξωτερικό:

Burger King: Stay Home

 v

NHS: Social Distancing by Typechap

f

Unsplash: Image distancing

c

Hyundai: Unpredictable by Innocean

 

*Success Manager, Digital Marketing (Opium Works)

Home